Brandstationen

Mina ben envisas med att somna hela tiden.
Varfor?
Jag blir tok-irriterad. Vatskebrist kanske?
Eller saltbrist?
Ska googla pa det snart.

Ja. Har sitter jag. Eller. Jag nastan ligger, eftersom min ben som sagt konstant domnar bort.
Har precis slutat jobba. Jag & C har lekt i parken & halsat pa brandmannen pa brandstationen.
Det basta som finns for C ar stora bilar. Diggers, trucks, fire engines. Han kan allt! Sa det var en succe'!

Nu ar det dags att logga in pa Skype for ett forsok till konversation med min pappas slakthalva.
(Oj. Det ser ut som att min pappa slaktar folk. Det ska saklart vara tva prickar over a:et.)
Vore inte sa tokigt att fa se alskade farmor & vaxla nagra snabba ord.

Efter det ska jag ta mig en liten springtur. Duscha. Ata. Aka till New York.
Dar ska det avverkas en dans eller tva.


Kommentarer
Postat av: Ellan

Nu har jag uppdaterat! En vecka med pappa här så får man fullt upp;). Du verkar ha lika fullt upp och lika kul som vanligt:).



Du. Jag tror nog att din bror ser ner från himlen och säger "Fasen syrran, du är grym. Saknar dig med. Håller ett vakande öga på dig".



Hoppas det känns bättre idag. Tänker på dig.



Kram!

2009-07-12 @ 01:48:50
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com
Postat av: josefin

gud vilka fina bilder : ) ska också försöka lägga in lite mer bider. roligare att läsa då : ) jag berättar på msn vad jag jobbar med, vill inte att folk ska kunna se : P hihihi men det är kontor/telefonist.. puss & kram

2009-07-12 @ 11:42:35
URL: http://jooosefin.blogg.se/
Postat av: PappsiLappsi

Tråkigt gumman !!

Vi skulle åka till det stället Per bodde på under sin första tid i Karlsborg. Så vi hann inte med Skype innan. Vi får ta en annan gång.

Massor av folk var där. Mamma och jag (naturligtvis) Farmor, Martin & Lukas, Johan & Robin & Teres, Sara & Magnus, Erik, Anna & Ragnhild.

Hoppas att Per tyckte att han blev ordentligt firad, för det är han värd. Bra betyg rakt igenom.

Vädret var inte det bästa igår, det ösregnade. Men vad gör det när det är trevligt umgänge !

Jätte fin bild föresten !

Måste spara ner denna på servern.

Ha det gött gumman, så Skypar vi snart !!!



Kramar i maaaaaasor !!

Pappa

2009-07-12 @ 15:09:38
Postat av: Mor

Vi missade dej totalt igår! :( Vi bisste inte att det var inplanerat fika ute på landet. Trevligt hade vi och alla hälsar till dej! Det var kul för Per att ha alla barn och barnbarn+ mamma och bror hos sej på en gång. Du har misstänkt blå ögon!!! Linser!?

Ska vi höras på skype? När? Kram älskar dej//Mor

2009-07-12 @ 18:06:46
Postat av: Ida B

Gud så fiint kort!

2009-07-13 @ 16:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0