Snabbis

Snabbt ihopkok har.
Spenderade min fredagskvall med Lotta & hennes supersota 10 ariga barn. Altsa. Inte riktiga barn. Utan det barnet hon ser efter. Till min stora gladje hade dom ett 500 bitars pussel pa bordet.
Jag var fast & kande mig som hemma.
Lugnt & skont.
Uppe och jobbade tidigt idag.
At frukost & akte till parken.
Spanade in massa fire hydrants & school busses. Det ar valdig haftigt ska ni veta.
Jag & C har aven hittat massa hallon, sa vi plockar & ater mest hela tiden.

Nu har jag precis slutat. Traningsvaskan star packad & jag ska riva av ett ordentligt pass pa gymmet.
Sen ar det dags for lite shopping innan jag ska borja jobba igen.

Och efter jag slutat jobba. Sa ar det the big apple som galler.
Kan inte halla mig darifran.
Det ar helt enkelt for kul for att missa.


Kommentarer
Postat av: Mor

Kör hårt gumman!!!!!//Mamma

2009-07-25 @ 17:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0