Back in business!

Fantastiskt rolig utekvall igar som slutade mycket senare an kvallarna i Karlstad.

Det borjade med att jag & Sabina irrade omkring (trots GPS) & letade efter tagstationen. Lyckligtvis kom vi fram & fick en gratis dounut. Det var tyligen internationella Dounut-dagen!? Haha.
Vi blev glada. Hoppade pa ett tag & gjorde entre i New York.
Hittade rum mitt pa Times Square till varan stora gladje.
Emma fran Indianapolis kom till oss & vi skuttade glada ivag till Planet Hollywood & tog ett glas.
Sen motte vi upp Emma & Feben for att ga pa lokal;
Fick ga fore i kon & gratis drinkar.
Not bad.
Dansade loss & hade skoj.
Med valdigt onda fotter men med ett topphumor somnade jag runt 5 pa morgonen.

Idag vaknade jag sadar supertidigt & kunde inte somna om, sa jag packade ihop mina saker, gick till Central Park & drack morgonkaffe.
Wonderful.

Val hemma igen har jag suttit pa Skype med min alskade familj & atit Ben & Jerrys.
Strax ar det dags for jobb.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Sveriges nationaldag = Dounut day = 65 år sedan landstigningen på Normandie ( D-day).

Finns det en koppling mellan D-day och Dounut day ?

;-)

Det var gött och höra dina smaskningar av glassen på skype !

Nu ska jag snart till Farmor och skruva ihop utemöbeln, sedan blir det sommaravslutning av FEBE på Sandgrundsudden. Hinner vi så blir det lite fotboll på Sommaro IP (Elin spelar).



Daddy cool

2009-06-07 @ 11:40:00
Postat av: Jenny

Kanske det finns. Maste googla pa det! :)

Haha

Kul & skont att se er ocksa.

Saknar er massor!

Halsa farmor & krama henne fran mig.

Nu ska jag till Soho :)

Kraaaaaaam

2009-06-07 @ 15:58:29
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0