Sunshine

Har haft en toppen-helg!
Igar akte jag & Lotta in till NY for att inspektera SOHO & Chinatown.
Soho ar underbart vackert & det kryllar av snygg manniskor.
Chinatown ar galet. Men kul galet.
Jag vet inte hur manga som fragade: Do you want me to be your boyfriend?
(Eh, varfor? Far dom nagonsin ett ja?!)
Vi promenerade, hur som helst, runt i timmar.
At lunch, fikade & fotade.
(Shoppade saklart lite ocksa)
Sabina motte upp oss pa kvallen.
Vi at middag pa en uteservering & borjade sen traska tillbaka till Grand Central.
Val hemma somnade jag valdigt snabbt. Men ack sa nojd!
Lite ledsamt ar det att min nacke borjad tok-strejka & nu har jag sadar laskigt ont.
Suck!
Well.
Bilder kommer fran helgen snart.

Nu ska jag borja jobba.
Lekparken nasta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0