Sushi

Da var lordagen redan har.
Vaknade tidigt tidigt idag.
Det kryllade av spanjorer som klippte grasmattan, ransade ogras osv har vid 8.
Sa trots den sena kvallen, har jag redan atit frukost & gjort mig iordning.
Sitter pa golvet med datorn i knat som vanligt.
Kaffekoppen star troget bredvid.
Ska strax ut & ta nagra vandor i skogen med Frankie.

Gardagen i New York var mysig.
Akte in sjalv. Tog en kaffe. Strosade runt i olika affarer.
Shoppade lite. Gick pa lite nya gator. Kopte massa olika sorter Ben&Jerry glass.
Upptackte Empire State Building & Flatiron.
Galet med turister overallt.
Trottnade efter ett tag. Kopte varldens mest underbara sushi.
Ringde till Sabina & bestamde att mota upp henne.
Gick ut & dansade pa nagon rockbar.
Lite som Glada Ankan. Fast med battre folk.
Kande mig som hemma.




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Info från Karlstad

Igår var det Stadsloppet. Regnet hängde i luften, men det var uppehåll under hela loppet. Kenya vann som vanligt.

Själv gräver jag i tändningslåsets modul. Det är massor med elektronik, mumms!

Nu på söndagsförmiddagen (solen skiner, men lite kallt) ska CAN-bussen fixas till modulen. Sedan får vi se om Benzen är ordnad :-)

Audins motorlampa är också ett minne blott.

I går vann vi 80SEK på lotto, undrar vad vi ska göra med alla pengarna ;-)

Kramar i massor

Pappa

2009-06-14 @ 08:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0