Kvalitetshäng

Nu är min lila nya & väldigt fina resväska packad.
Med tårarna sprutande kastade jag nästan ner kläderna.
Känns bättre nu när den står där i sin prakt & prickighet. Färdig att åka.
Bara nr 2 kvar. Träningskläder, skor & jeans ska ner i den.
Packa för ett år är inte lätt.
Tur att jag bor supernära en forever21 butik. Lucky me!

Förutom att packa har jag tvättat.
Fikade med M på förmiddagen & fick mig en rese-bok. Mycket uppskattat!
Har hängt med Hanna, Louise & Elin också.
Underbart söta tjejer altså.
Riktigt fina.
Nu blir jag sentimental igen.
Bäst jag går och gör något annat.

Kommentarer
Postat av: Ellan

Sms:a mig om det blir fikahäng imorgon:)!

2009-05-13 @ 01:29:11
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com
Postat av: Fatima

Åh, jag minns när jag skulle åka till min au pair familj hur pirrigt allt var. Och hur myckel delade känslor det var. Men du, du kommer fixa detta galant. Du kommer växa av det, bli en jävel på engelska ochdu kommer att ha användning av denna erfarenhet för resten av livet. Heja Jenny!

2009-05-13 @ 08:48:57
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0