Memorial Day

Snacka om skillnad pa hur man firar hogtidsdagar har i USA fran lilla Sverige!
Blev inbjuden idag att folja med till stan & se paraden.
Massa amerikanska flaggor som viftade. Folk overallt som stod & klappade handerna.
Det var en lang & ljudlig men ack sa mysig tillstallning.
Alla ar glada & njuter av det fina vadret.

Ska strax borja jobba.
Det ar sa fint vader sa vi ska vara ute hela eftermiddagen, jag & C.
Vattenlek, sandlada & gunga.
Sa harligt!

Senare ikvall kommer Lotta & hamtar upp mig.
Vi ska ner till stan & ta en glass.
Mumsfilibabba


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Jo du gumman, vi har lite att leva upp till den 6 juni hör jag. Nästa år får du visa hur det ska gå till! Kramis!

2009-05-25 @ 21:00:59
Postat av: Frida

..för jag har ingen häst!

2009-05-26 @ 10:59:55
Postat av: Frida

för jag har ingen häst

2009-05-26 @ 11:00:41
Postat av: Ellan

Jag är SÅ avundsjuk på dig! Vill också åka. Ska övertyga gubben och hunden också:). American cupcakes måste nog vara det bästa som finns! Jag brukar ju svänga ihop en hel del sådana, med de blir ju sådär LAGOM svenska. Sverige är det enda landet i världen som har ordet och innebörden lagom. Lätt det tråkigaste och töligaste ordet i hela världen. Landet lagom. Tröksverige. Bah.

2009-05-26 @ 11:05:39
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0