Brr..

Tack for alla fina kommentarer jag far.
Laser alla & tar dom verkligen till hjartat.
Skriv garna mer!

Mandagen ar redan over & nu ska jag ha konferans med kudde & tacke.
Tidigt som busen I know, men jag orkar inte halla ogonen oppna.
Inget speciellt att uppdatera om. Eller jo.
Min bil bestamde sig for att pajja imorse.
Sa en bargningsbil fick komma & frakta ivag mitt fina transportmedel for lite pill & fix.
Trakigt eftersom jag inte tar min nagonstans.



Halsduk, mossa, vantar & skinnjacka galler nu.
Brr.. kallt & ruggigt har det borjat bli.

Kommentarer
Postat av: Emma

Dubbel brrr! Det är riktigt kyligt ibland! Mitt uppdrag nästa helg - leta vantar o halsduk! :)

2009-10-20 @ 16:14:29
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0