Snart står morgonen i brand

Tank vad lustigt det ar.
Nar man langtar till en dag kanns transportstrackan som en evighet.
Och sen nar dagen ar dar. Sa tanker man alltid. Det var ju inte sa farligt anda.
Och aldrig lar man sig!
Utan alltid ar det denna vantan, nedrakningen & sedan ojsanhoppsan. Redan!?

Jaa.. Redan lordag.
Tidig morgon as always & kaffet ar i handen.
Vaskan ar snart fardigpackad & jag ar redo for lite jobb.

Har inga planer for kvallen & det kanns bra!
Vet dock att jag vill ut & kika pa lite folk & ha skoj.

Ja just ja. Jag & Andrew har projekt "Frakta soff-bord over hela Manhattan".
Spannande.
Forresten! Det finns en sak jag kraver idag.
Tupplur.
Sen ar jag redo att svira om fran mjukisbralla till nagot festligare.
Eller ja... Jeans iallafall.


Svenskpoppar lite sahar pa morgonkvisten.
Ulf Lundell - Snart Kommer Änglarna Att Landa

Kommentarer
Postat av: Emma

Och sen när dagen är slut så märker man att den tyvärr var mycet kortare än själva väntan.... Men det är väl det som är grjen antar jag. Att få gå och längta.

2009-10-03 @ 18:30:08
Postat av: camilla lindberg

hahaha, frakta soff-bord over hela Manhattan ;) intressant!

haller du pa att gora dig hemmastadd min kara van?

puss&kraaam

2009-10-03 @ 19:51:41
URL: http://guccicamz.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Vi är människor och det är märkligt och kanske svårt och omöjligt ibland....

snart kommer dom!!! Jag får stanna hemma och ta hand om lillebror och pappsen. Kram, hälsa Andrew. Älskar dej!!!!

2009-10-04 @ 18:17:08
Postat av: Pappsen

Farmor hälsar (med en tår i ögat) och tackar så jätte mycket för G-klaven !

Men hon tänker inte att hänga upp den i granen, utan ha den framme året om.

Kram på Er :-)

Pappa

2009-10-05 @ 09:28:13
URL: http://www.lonnstam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0