Jag blir toookiiig!

Vet ni hur lange sen det var jag satt i skolbanken?
Vet ni hur jobbigt det ar att sitta & oversatta engelska politiska ord pa internet som tydligen inte existerar pa svenska?
Och hur svart det ar att jamfora Australiens lagstiftning mot den svenska.
Jag tror att jag ar fardig (?)
Men det kanns inte som det ar nog.
Tank om jag gjort helt fel & blir underkand.
Shit. Det var lange sen jag hade den dar skol-pressen.
Helt plotsligt fick jag enormt medlidande till alla som gar i skolan.
Nu minns jag hur det kandes & hur extremt trott & stressad man kunde vara.
SUCK!
Det blir nog bra..

Kom pa ett till problem som inte ar roligt i frokens liv.
Jag kommer inte kunna parkera inne i stan har under helgerna langre.
Vilket betyder att jag maste ta taxi varje helg fram & tillbaka till mitt hus.
Taxi = mycket pengar & det ar inte roligt alls.
Ibland kan jag verkligen kanna mig lite val instangd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0