Mysdag med lillen

Det ar precis vad jag har haft.
Spenderat dagen med lilla L.
Matat & busat, vaggat & vyssat.
Han ar sa fin, det underbara lilla livet.
C har haft mamma-dag & stojjat runt.
Harligt.
Jag njuter verkligen nar jag umgas med mina tva gullungar.

Solen har varit uppe & glassat & det var for varmt med en hoodie.
Loovely. Hoppas det haller i sig over helgen.
..Det skulle jag aldrig skrivit for nu kommer det regna som aldrig forr.
Vi far se pa lordag helt enkelt. Haller tummarna!

Tidigt i sang idag igen.
Igar sov jag 10 timmar..
Jag ar sa otroligt trott!

Varldens samsta blogginlagg. Varsagoda.
Zzz..


Kommentarer
Postat av: Johanna "joppe" Wedin

Tjingeling fina Jenny!!! Läser din blogg ganska ofta men ja är dålig på att skriva här, så nu tar ja mig i kragen , haha... Är så roligt att läsa om allt du gör och se på fina bilder på dig (du är lika snygg som vanligt). Va roligt att du fått lite "Love in the air" oxå, de mår man alltid bra utav...Här börjar de bli kallt, skrapar bilrutan varje morgon och bara väntar på de första snöflingorna. Sköt om dig nu sötfian kramar på dig

2009-10-21 @ 08:13:19
Postat av: Ida B

Just det, du har ju vart där. Så går man ut och käkar på kvällen så blåser man bort och fryser ihjäl? :p

2009-10-21 @ 15:34:21
Postat av: Jenny

Johanna vad glad jag blir av att hora fran dig!! :)

Lilla skruttan!Jag behover mer update om ditt liv!

Kraaaam!

2009-10-22 @ 03:12:19
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0