Arts & Crafts

Snart ar det fredag!
Jag langtar sa mycket efter mamma & pappsen sa jag blir tokig!
Har standig kontakt med dom via sms, Skype & meddelanden pa internet med saker jag vill ha hemifran.
Haha. (Forlat mamma!)
Haller pa & planerar vad vi ska gora & vart vi ska ata nu.
Mysmysmyyyys ska vi ha.

Idag var ag & C pa var forsta Arts & Crafts class.
Det var superkul! Han gjorde en fisk & en flagga med sitt namn pa.
Sa fint! Och det var en riktigt mysig klass.

Vad annars har jag att beratta?
Mitt msn kranglar & jag kan inte logga in.
Jag ska ta kortkort imorgon!
Har precis varit ute pa en liten springtur i skogen.

Ja. Det ar min onsdag i korta drag.
Nu ska jag jobba igen.


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är faktiskt en smula avundsjuk på dig.. Jag skulle också vilja befinna mig långt ifrån Värmland och den gamla vanliga vardagen.

Jag riktigt drömmer mig bort när jag läser här :)

Ta hand om dig och kör försiktigt!

Kram

2009-09-16 @ 22:14:59
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Anna Washington

va härligt med besök. Jag får trösta mig med IKEA 5 min bort, det enda svenska jag får ;P. Hoppas det blir en kanonkanon vistelse!!!

2009-09-17 @ 05:01:54
URL: http://annawashington.blogg.se/
Postat av: Ida B

Är det svårt att ta körkort eller?

2009-09-17 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0