Da var det dags igen

Ska strax kora ivag & forsoka fa en uppkorningstid.
IGEN.
Vet inte vad jag gor om det inte funkar idag.
Har aldrig varit med om nagot sa omstandigt & krangligt.

Wish me good luck.

Forresten sa saknar jag mamma & pappa.
Kanns sa konstigt & tomt har nu.
Nar dom val var har kandes det som vanligt efter ett par minuter & nu blev det plotsligt sa verkligt att jag inte vet nar vi ses igen.
Insag att det var alldeles for kort tid vi fick tillsammans.
Sorgligt..

Hoppas jag hinner se systeryster & kussebulle massor nar dom kommer.
Ska kramas som aldrig forr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack söta du!



Förstår hur du känner.. Blir så ensamt när någon åker hem.



Kramar!

2009-09-30 @ 14:16:34
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Och vi saknar dig !!!!!! från det att vi såg dig gå från perrongen till bilen och till dess att du försvann ur synhåll i korsningen! Men vi vet att du har det bra och det lättar våra hjärtan :-) Vi får göra vad vi kan för att ses snart igen !

Kram lilla Gumman and may the force be with you!!!!

Pappa

2009-09-30 @ 15:48:01
URL: http://www.lonnstam.se
Postat av: bassan

tja. vad är ditt kontonummer och sånt där jag behöver veta då ?

2009-09-30 @ 16:38:35
Postat av: Mamsen

Usch nu gråter jag, saknar dej sååå mycket. Vill att det ska vara som det var i NY men att vi ska ses mer. Känns jobbigt, jag vet att du finns men inte här. Kramar om.....

2009-09-30 @ 17:04:41
Postat av: bella

Ska försöka lägga upp lite mer inspirationsliknande, gjorde det precis, det kanske ger nån lycka ? :) Gott var det iallafall..



Har du träffat någon ? Kollade bilderna längre ner, nu blir jag nyfiken i en strut!!



Ja jag kan tänka mig det, det är fint där borta, men gudars vilket skillnad det är i stan, San Francisco är helt fantastiskt, kommer ha svårt för att bo i Sverige sen om jag flyttar hem dit igen.. Allting kommer kännas litet..



Puss! <3

2009-09-30 @ 23:57:49
URL: http://bellstaff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0