Jag andas in & ut

Ut & in..
Vet att det bara ar pengar & att allt snart kommer vara som vanligt men det sviiideeer.
Nog pratat (skrivet!?) om det nu. For idag iallafall.

Dags att gora en liten helg-aterblick.
Det har varit lugna dagar.
Tror att jag hunnit se 4 filmer. Eller var det 5?
Gatt pa lite promenader, sovit, atit glass.
Handlat mat, lagat mat, atit mat.
Gjorde ett kort besok ute i lordags men insag ganska snabbt att energin var i bott.







Tur att det finns nagon som gor mig sa otroligt lycklig

Kommentarer
Postat av: bassan

tja. jag och alex tänkte ju gå på owen. 09 okt 19:30

Mercury Lounge. fast det finns ett problem. jag försökte köpa biljetter via nätet, men dom skickar inte biljetterna till nått annat land förutom canada. och man kan beställa dom så att det finns biljetter där att hämta. men då måste man hämta ut dom 10 dagar innan spelningen. därför tänkte jag om du nångång åker förbi där, kunde hoppa in och köpa 2 biljetter. dom kostar 12 dollar.

2009-09-29 @ 09:38:20
Postat av: Pappsen

Va goooa ni ser ut !

Jag blir alldeles, alldeles, alldeles lycklig när man ser Er tillsammans !

Hälsa

Kramar från Pappa

2009-09-29 @ 12:50:42
URL: http://www.lonnstam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0