Inhale

Jag & C har varit pa Nature Class idag. Spanat pa getingar & bin.
Letat grodor i dammen & tittat pa en orm.
Sa roligt att vara klasser borjar nu igen!
Imorgon blir det Arts & Craft.

Nyss hemkommen fran gymmet ar jag nu.
Renoveringen blev bra, men styrketraningsmaskinerna ar "rorliga", sa kroppen foljer med i rorelserna.
Kanske ar det darfor jag fatt ont i ryggen?
Dom ar inte bra alls!
Dock har jag hittat min nya karlek. En motionscykel som har inbyggd tv-skarm dar det ser ut som du ar pa vagen & cyklar.
Man valjer ett forprogrammerat pass & cykeln ger motstand i uppforsbackar utan att man ror en endaste knapp.
Perfekt!
Tiden bara flyger ivag + att bade rygg & knan borjar ma battre.



 







Exhale


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0