Jag kan inte sluta ata vattenmelon!

Ar totalt beroende.
Vill ata det frukost, lunch, middag.
(+ annan mat ocksa saklart.)
Sadan mor sadan dotter antar jag.

Skypade med syster, kusin & ovriga usa-resenarer tidigare idag.
Blev lyckligare an lyckligast.
Kanns sa skont att dom kommer snart!
Och redan nasta vecka ar mamma & pappa har!
Sjukt.
Har inte sett dom pa 4 manader da!
Langtar & langtar.

Nu ar jag nyss hemkommen fran en runda i skogen.
Ska strax till doktorn med lillprinsen som fortfarande har feber.
Stackars kraken.



Kommentarer
Postat av: Ida B

Oj, 4 månader. tänk va fort tiden går vettu. Kramkalas då förstår jag. :)

2009-09-09 @ 16:30:00
Postat av: Pappsen

KRAMKALAS I KUBIK !!!!!!!!!!!!!!

8 dagar kvar



Kraaaaaam

Pappa

2009-09-09 @ 20:19:49
Postat av: Emma

Jag kan inte sluta äta clementiner!!!! Äter cirka 10 per dag!

2009-09-10 @ 02:01:22
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0