Nu vill jag inte mer..

Fick ett samtal av polisen idag att jag var tvungen att aka dit.
Satte mig i bilen med en gang.
Val dar fick jag forklarat att polisen som stoppade mig i fredags att hans chef bestamde att jag skulle fa boter for mitt misstag.
Han hade forsokt att overtala honom att inte ge mig nagon men han var tydligen bestamd.
Och jag fick den hogsta botern man kan fa.
Fy fan.
460 dollar.
Vart i hela varlden ska jag fa dom pengarna ifran?!

Ja. Jag vet. Min lon. Och jag vet att det ar mitt fel & att jag maste sta mitt kast.
Men det svider sa fruktansvart.
Allt sparande till resor & sant forsvinner med en gang.
Ingenting kanns kul nu..


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej! Åh va jobbigt. Varför var du tvungen att få en så hög böter! Usch för polisen

2009-09-28 @ 20:08:32
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Älskade gumman!!!! Pengar är inte allt, det vet du. Ja det svider det gör det, speciellt när den ena polismannen vill fria men inte den andra. Vad är det för speciellt du sparat till? Önskar du dej pengar i födelsedagspresent, dom 500 som du fick av mormor, ska dom sättas in? Allt det löser sej, oroa dej inte, det var ju inte meningen.

Älskar dej!

Kraaamar om...

2009-09-28 @ 22:04:28
Postat av: AnnaMalin

Nej?! Stackare!! Att det KAN vara så dyrt? Lider med dig oerhört, man ser vad pengarna kunde gått till annars.. Har också varit med om större oväntade utgifter... Men det vänder, och snart är det som vanligt igen :-) Ha det så gott du kan vännen! KRAM!

2009-09-28 @ 22:43:18
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

:(.

2009-09-29 @ 05:09:18
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: Ida B

Jävlar va töööligt! Kan inte poliser göra nå vettigare! Va väl en fjantig grej ändå. :)

2009-09-29 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0