I need to rewind myself

Det blev en harlig utflykt till Long Island igar.
Jag & C badade i poolen, vi at mat & jag fick mig en runda i benen.
Vid stranden var det utsikt over hela Manhattan.
Vackert.
Jag bor har!?
Det ar svart att forsta ibland.
Bilresan hem blev lang eftersom det ar Labour Day pa mandag.
Alla ar lediga & skulle sjalvklart resa bort samtidigt som vi ville hem.
Men hem kom vi & jag fick min middag pa en Kina-restaurang har i stan.
Gottigottgott!

Nu ska jag strax jobba nagra timmar & nar jag ar klar ar det taget som galler.
Som vanligt.
Solen ska skina hela helgen & jag hoppas pa att ligga i parken, ata glass, dricka kaffe, ata god mat.
Traffa mina smulor & ha roligt.

Och pappa!
Jag langtar saaa mycket efter dig med sa du anar inte!!
Tack for dina kommentarer alskade alskade papps.

Kid Rock - Only God Knows Why

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0