KaffeKaffeKaffe

Det borjar kannas att hosten ar pavag.
Solen skiner men ibland kanns en kall vind.
Morgnarna ar inte lika varma.
Mysigt.
Langtar efter att anvanda mina jeans & alla koftor som mamma & papps kommer med.
Och dom kommer snart!
Jag LANGTAR!

Onsdag ar redan har & det ar dags for mig att borja jobba snart igen.
C ville till biblioteket sa han imorse. (Ja han ar bara 2 ar. Haha)
Sa vi aker nog dit & kollar pa fiskarna i akvariumet en svang.
Sen tror jag lekparken lockar.
Sitter & klurar & pillar pa min kamera.
Love it!

Har far ni ett farskt kort.
Kaffekopp i handen hor inte till ovanligheterna kan jag lova.
Nyduschad & strax redo for jobb.




Kommentarer
Postat av: mamsen

Nu behöver jag en Jenny kram, längtar!!!!

2009-09-03 @ 16:45:03
Postat av: josefin

tack så mycket! : )

läser din blogg varje dag : )

hoppas du mår super bra.

massa kramar från regniga göteborg.

2009-09-03 @ 22:23:35
URL: http://jooosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0