Här står tiden stilla

Idag har jag varit har i 4 manader.
Det kanns helt tok-knasigt.
I 4 manader har jag varit utan alla mina vanner.
(Dock har jag nya, fantatiska, som gor att jag alskar att vara har)
Jag har varit utan min slakt & min familj som jag ar sa van att se var & varannan dag.
Det har periodvis varit tufft. Men just idag kanns det bara bra.
Sa otroligt bra.
Och ni vet varfor!
Mamma & Pappa sitter pa planet just nu.
Dom landar har klockan 12 min tid & jag ska skynda sa mycket jag bara kan nar jag slutar jobba for att hinna med forsta taget.
Jag har packat, planerat & funderat halva natten.
Trots valdigt lite somn ar jag pigg som aldrig forr.

Minuterna just nu kanns som ett ar!

Hoppas det gar undan lite nu nar jag borjar jobba.
Ska mysa med lilla L en stund & sen aker jag & bustrollet pa Music Class.

 



Kent - En timme en minut


Kommentarer
Postat av: Sabina

haha du är för söt..

2009-09-18 @ 13:14:48
Postat av: Elin

Älskade Jenny benny! Du är längtad efter här!! Men det är så roligt att läsa om hur det går med allt! Fina fina du! Imorn gifter sig Emma Lindén... Idag ska jag och kolla på en lägenhet...singel... omg! Sköt om dig smulan! Kramarkramarkramar!

2009-09-18 @ 13:20:01
URL: http://www.metrobloggen.se/elinhelena
Postat av: Malin S

Hej Jenny!!!



Har det inte gått mer än 4 månader?!? Känns längre sen man såg dig! Hoppas ni får en kanon vecka :) Kram

2009-09-18 @ 17:38:39
Postat av: Frida

...här står allting still

2009-09-18 @ 19:13:57
Postat av: Anna Washington

Härligt, grattis till körkorts-teorin... Ett steg framåt. :D

Hoppas helgen blir bra.

Föresten, tänker du ta ledigt över julen (jag måste anv en vecka då)... Ressugen?..

kramkram

2009-09-18 @ 21:52:02
URL: http://annawashington.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaa...! Hoppas ni får det greate i stor staden.

2009-09-19 @ 02:03:26
Postat av: Anonym

Jag som skrev det andra inlägget. Ingen bra på att skriva namn.



Tackar. Min vän Josse fixa den åt mig.



Njut nu av besöket.

2009-09-19 @ 02:04:51
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: AnnaMalin

Vad kul att din mamma och pappa kommer!! :-) Förstår att tiden går sakta tills de kommer..! Ha det nu supertoppen tjejen! :-) KRAM!

2009-09-19 @ 16:36:34
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: Emma

Jenny, jag träffade din mamma häromdagen och hon var sååå glad och laddad inför resan. Det var så härligt att se.



Hoppas att ni får en jättelyckad semester (du kanske inte är ledig, men ändå)!



Kram Emma

2009-09-20 @ 08:44:27
Postat av: Anonym

Hej Gumman! Hälsa mamma o pappa, hoppas ni får en nderbar tid.Kram/Nettan

2009-09-20 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0