Surprise

Hemma hos alskling!
Ah vad jag mar bra i min lagenhet! :)
Miiiiiiin.
Sa underbart att vara har.
Och vet ni vad?
Nar jag kom hit var vi tvugna att springa lite arenden, lamna in nycklarna till gamla lagenheten osv.
At en lunch i parken & luftade fotterna lite.
Sen skulle vi hamta ett paket som Andrew sa var superviktigt.
Vet ni vad det var!?
En iPhone till mig!
Jag har varldens basta man jag.
Gissa om jag ska satta mig & pilla med den pa momangen!!
Wiihooo.

Vi har ocksa skaffat ett bankkonto till oss.
Gud vad detta kanns underbart..

Och ikvall ska vi ata Sushi.
Och nu ska jag dricka lite vin.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

You shure have the best man you can get !

Love Dad

PS 1 month tomorrow, yearning !

2010-04-25 @ 10:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0