Fler avsnitt tack!

Vi ar beroende av Flight Of The Conchords!
Det ar sa sjukt roligt!
Vi ar snart inne i halva sasong 2.
Maten ska bara bli klar i ugnen & sen avverkar vi 4 avsnitt i raken.
Ganska tuff dag pa jobbet idag med bebis som inte riktigt vill sova.
Jag har ju gjort det ganska manga ganger forut, men det ar andock lite jobbigt for orat nar lillbebis skriker sa man tror att denne avlider.
Underligt att sa manga bebisar avskyr att somna hur trotta dom an ar..
Undrar varfor.
Maste googla lite om det.
Det ar iallafall superkul att aterigen fa jobba med en nastan nyfodd plutt.
Men som sagt.. Jag ar riktigt trott nar jag kommer hem.

Tur att jag har en fantastico man att luta mig mot varje kvall.

Kommentarer
Postat av: mammi

Det är så att bebisar är rädda för att somna, allt blir ju svart då och sen ska alla intryck från dagen bearbetas, det kan vara skrämmande för en del små, dom måste bara lära sig att det inte är nåt farlgt. Men det äe nog inte så lätt. Hörs snart and say hello to Andrew! Hugs!

2010-08-25 @ 09:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0