Gott nytt år Sverige!

Nu är det nytt år i Sverige.
Vi har fortfarande hela kvällen på oss att fira & gotta oss.
Känns lite konstigt (?)
Just nu håller jag på att laga middag samtidigt som jag dricker sjukt gott, rött, vin.
Inget holabaloo för oss ikväll. Det får sparas tills imorgon.
Turisterna bara rusar omkring överallt, barerna är överfulla & jag har fortfarande ingen vidare lust att trängas & tjoffas med massa andra människor.
Nästa år vill jag ha en fest för människor jag tycker om, men i år får det bli ett lugnt & fint nyår med mannen min.
Vi har köpt New York Strip Steaks & jag ska strax putta in sparrisen i ugnen.
Mmmhmmmhmhmmm...
Gott nytt år till alla jag älskar så jag blir glad i hjärtat när jag tänker på er.
Ni vet förmodligen vilka ni är.
Och självklart, Gott nytt år till alla er andra jag känner.
Men herregud. Gott nytt år till ALLA såklart!
Jag hoppas erat nya år blir fyllt med glädje, skratt & stunder som kommer bli minnen du håller nära hjärtat förevigt.


Kommentarer
Postat av: pappa

Happy New Year !!

Love You !

Million Hugs :)

DAD

2011-01-01 @ 11:15:27
Postat av: Åsa

Gott nytt åt till er båda:) Efter ett härligt 2010 ser vi fram emot 2011, bara positiva tankar och härliga möten. Kram på er

2011-01-01 @ 11:41:10
Postat av: Kussen

Gott nytt 2011. Hoppas verkligen vi träffas innan det har gått två nya år ;)

2011-01-04 @ 13:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0