Men det var val..

..sjalvaste fan (!!) vad sega & pissdaliga dom ar pa att ploga osv efter all denna jakla snon!
Det bor 8 miljoner manniskor i denna staden & i princip ALLA ska ta sig till & fran jobb osv.
Jag sjalv vadade i sno till tunnelbanan. Noll plogade vagar.
Forsenade tunnelbanor, en evighets vag till jobbet.
Vada i mer sno fran en hallplats lite for langt bort fran jobbet.
Jag kom i tid pa pricken!
Det tog altsa over en timme.
Herregud.
Jaja..
Det var nastan likadant pa hemvagen, men nu skulle jag ju iallafall hem.
Tur har jag att Andrew fortfarande ar ledig, sa han lagar maten.
Sa nu sitter jag nyduschad i soffan & vantar pa middag.
Lite lyx ska man ju ha i allt krangel.



Denna bilden gor mig sa varm & glad i hela hjartat

Kommentarer
Postat av: pappa

Två underbara tjejer

och en supergo grabb !

Ja, man blir varm i hjärtat av den bilden !



Kramar

Pappa

2010-12-29 @ 07:48:08
Postat av: mamsen

Ja ni är så fina,saknar det redan...

2010-12-29 @ 09:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0