YES!

Jag har oppnat massa pakeeeeeet!
Gissa vad jag fick?!
Jag ar sa glad att jag har skuttat runt hela New York 29759 ggr.
Haha.

Jag fick en Marc Jacobs vaska! En akta, svart, lader, Marc Jabos vaska!
Jag tror jag svimmade lite nar jag oppnade paketet.
Och den har guld-detaljer & aaaaaaah. Jag ar KAAAAAR.
Och sen fick jag mina efterlangtade Doc Martens.
Da skuttade jag ytterligade nagra varv & nu nar jag ligger i soffan, sitter dom som gjutet pa mina fossingar.
Herrejisses vad jag ar GLAD.
Varldens basta man har jag ocksa.

Sen fick jag massa grejs av Andrews foralndrar ocksa.
Presentkort, fina grovstickade halsdukar, scrapbook-material & pandoraberlock.

Snart blir det pannkaksfrukost med farska bar.
GRATTIS TILL MIIIIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0