Datorhelvete

Nu kom jag på hur jag ska göra.
Jag skriver ett inlägg i word & kopierar bara in på bloggen.
Smart Bänny!
Då hinner inte sidan stänga ner sig & jag slipper bli supergrinig igen.
Har minst skrivit 3295826395 st inlägg + svarat på meddelanden, men det går inte!
Ibland stänger internet också av sig, så jag tror att jag svarat för det står att det är skickat, men nu när jag kollat så ser jag att det inte alls är så.
Tydligen så bara försvinner mina svar ut i sajberspäjs till någon glad liten hacker som sitter & skrattar åt mitt privatliv.
Nejdå.
Men iallafall. Sorry för att jag inte svarat.
Det har aldrig varit min mening att vara otrevlig.

Nu har jag precis avklarat min tisdag här.
Varit på klass med lilla C & busat med min lillbebis, som nu har två tänder & skrattar när man skrämmer honom.
Jag älskar pojkarna. Med hela hjärtat.
Om det var möjligt att spendera mer tid med Andrew skulle mitt liv vara perfekt här.
Eller nej. Om det skulle vara helt perfekt så skulle jag ha mina smulor här också såklart.

Iallafall.
Kom precis hem från en prommis med Frankie.
Nu ligger hon här i min säng & snarkar lite.
Skönt att ha henne här hos mig. Hundar ger ett slags lugn.
(Förutom Frost.. Haha)
Nej.. Förlåt Froppen.
Aja.. Inga bilder för sladden är hos Andrew & när jag försöker sno bilder från andra så stänger sidan bara ner sig.
Stöllig blir en!

Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0