Fatima! Detta ar till dig

Hihi. Sa sot med alla fragor och jag ar sa hemsk pa att svara.
Har kommer lite mer ingaende fakta om mitt liv.

Forst maste jag bara skriva KLANNINGEN PASSADE PERFEKT! :D
Ah vad jag ar lycklig.
Men jag kan inte avsloja datumet riktigt an. For min egen skull vill jag ha det lite mer "hemligt".
Det ar iallafall inom en ganska snar framtid & jag ar otroligt lycklig & forvantansfull!
Allt ar upplagt sa bra det bara gar.
En riktig ceremoni kommer det formodligen bli natsa host. Sa alla vanner & familj fran badas sidor har tid att ta semesterdagar & flyga osv.

Jag har nu 3 manader kvar tills jag slutar jobba som AuPair & efter det hoppas jag fa ett Nannyjobb pa Manhattan.
Kikar runt ganska mycket & det finns manga jobb jag ar kvalificerad for. Ska fa hjalp att skriva ett bra personligt brev & sen halla tummarna!

Nya lagenheten kommer vi flytta in i i mitten pa April, men jag kommer inte kunna bo dar forran i Maj.
Aker hem till Sverige i slutet pa Maj & aker sen tillbaka efter ett par veckor for att borja mitt liv har fullt ut.

Vad osammanhangande det blev.
Men det ar iallafall lite om hur det kommer bli.

Nu ska vi strax klippa oss sa jag maste duscha & dricka lite mer kaffe sa jag blir mansklig igen.

Tjingpling

Kommentarer
Postat av: bina

Jenny ditt liv är så glamoröst ;)

Jag tycker det är så spännande att följa med i bloggen!

& valt klänning och allt, detta är så stort!

Massa kramar

2010-02-24 @ 16:02:14
URL: http://imstilllearning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0