Fru Jenny!?

Jag hann med en snabb Skype med mamms & papps förut.
Herregudars vad skönt.
Jag SAKNAR er så mycket.
Och jag behöver ert underbara stöd mer än någonsin.

Det är mycket som snurrar i fröken Lönnstams skalle som vanligt.
Jag är så hiskeligt bra på att fundera!
På topplistan ligger just nu klänning, papper & att jag ska bli fru.
FRU!
Herrejööösseeess.
Jag som aldrig skulle gifta mig.
Eller.. kanske om jag hade 2 barn & var 35+. Det var min plan.
Nu är jag 23.
Och det är inte alltför länge kvar.

Tur att dagen har varit ganska upptagen så jag är trött.
Vill somna fort & sova hela natten lååång.

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Hej vännen!! :-) Ursäkta min seghet, först NU hänger jag med på vad som händer hos dig!! Wiiie, vad KUL! GRATTIS! Både till att du ska bli fru och den fina lägenheten i NY :-)



Ha det nu underbart, njut och ta hand om dig så länge :-) KRAMAR från mig!

2010-02-20 @ 08:48:56
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: Fatima

Det är underbart att bli fru. Love it! Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv. Låter klyshigt men är helt sant. Jag hejjar på dig Jenny! Vad kommer du heta sen? Mrs...? Jag behöll mitt och la till hans. När är den stora dagen? Många kramar från Fru Kanu Hedin ;)

2010-02-20 @ 09:48:41
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0