Hejja mig!

Det är så otroligt fint med all snö som ligger som ett täcke överallt.
Men mindre skoj är det att plogbilen som kommer & gör våran uppfart ren, har bestämt sig för att dumpa allt precis bredvid min bil.
I början var det okej att knöla sig in.
Idag fick jag gå in via passagerarsätet.
C skrattade & undrade vad i hela friden jag pysslade med när jag grymtade & bökade mig till framsätet.
Då började jag också skratta för det måste verkligen sett sjukt underligt ut.
Jag är ju inte världens mest smidiga människa.
Haha.
Det var lite viktig info för er att veta om min dag. Annars så har jag precis använt min Nike-Ipod för första gången & det är jag glad för.
Jag har ett litet mål att uppnå ganska snabbt nu & den var verkligen en sporre.
Stoppade i ett chip i min sko & ett slags USB-minne i I-poden & sen var det bara att börja springa.
Jag flåsade värre än värst.
Vart försvann konditionen & HurtbulleJenny?
Börjar sakta men säkert komma tillbaka men jag behöver en spark i röven & nu tror jag att jag hittat min motivationskälla.
Hejja mig!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hejja hejja! :)

Kram

2010-02-17 @ 22:44:54
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0