Ja just ja!

Det ar ju alla hjartansdag ocksa.
Jag gillar denna dagen, men mer nar det kommer till att familjemysa.
Att umgas & ata en god middag allihopa ar vad jag hellst skulle gora idag.
Min fina fina familj. Jag alskar er over allt!

Andrew & jag ar ju liksom kara alla dagar i veckan & sa fort vi ses blir det givetvis mys & visa uppskattning till varandra automatiskt.
Jag tycker det ar superonodigt att kopa nallar & choklad for att visa att man alskar varandra!?
Daremot ar en god middag nagot jag vill ha.
(Det vill jag val varje dag iofs..)
Iallafall sa har vi bokat bord pa restaurangen vi hade varan forsta dejt pa.
Blir saftig biff & nagot annat gottans.

Sa det blir varat Valentinesfirande.
Och det racker gott & val.
Blir nastan lite radd over hur mycket struntsaker det ar overallt i affarerna har.
Det ar hemskt overdrivet.
Jag har inget emot dagen i sig. Det ar ju fantastiskt fint att det finns en dag som hyllar karleken.
Men det ar synd att presenter tar over.
Det ar min asikt iallafall.

Hur som haver.
Ha en underbar dag alla mina alskade skruttar!
Jag saknar er dar hemma & 101719349347 stora kramar skickar jag over atlanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0