Pheeeeeeeeeew

Herreiminlåda vad vi har varit effektiva denna helgen.
Sjukhusgrejset & intyg är klart!
Alla papper är klara! Eller nej. Jag ska visserligen fylla i ett par rader till, men det är enkelt!
Vi har kopierat, jag har skickat in böter & annat tjoffs jag skulle gjort för ett tag sen.
Skickat handskrivna brev.
Vi har köpt soffa. Ramat in några bilder vi ska ha i nya lägenheten. Beställt en söt, vit, sommarklänning.
Undrar vad jag ska göra med den nu när det är så kallt.. :)
Vi har pratat & planerat & dubbelkollat & räknat utgifter.
Ja. Vi har gjort så inibängens mycket så jag vet inte vad.
Det är så skönt att allt nästan är helt klart.

Jag har födelsedagspresenter klara inför min 30-årings kalajs & saker börjar falla på plats.
Jag börjar kunna andas igen.
Just nu tänker jag bara på hur underbart allt ska bli.
Hur kär jag är.
Hur underbart livet är.
Hur fantastiskt lycklig jag kommer vara den dagen vi kan börja vårat liv tillsammans.
På riktigt.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

I'm so happy for you both !

Love you

Pappa

2010-02-17 @ 12:27:22
Postat av: Hanna

Åhhh ni är så bra!! Jag kan inte fatta det Jenny!, du ska gifta dig och bo i USA???!!! Önskar er båda all lycka!

Puss

2010-02-18 @ 09:59:47
URL: http://hannuen.blogg.se/
Postat av: Birgerragne

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-01-05 @ 16:34:11
URL: http://birgerragne.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0