Snöstorm!?

Jag blir lite smått galen.
I detta landet är mycket överdrivet.
Och man vet inte vad som är sanning eller vad som sägs bara för att sälja.
Nu varnas det för snöstorm.
Det ska tydligen komma extrema mängder snö & det ska stormas & folk kommer få hålla sig inomhus & hujedamig så förskräckligt det ska bli.
Eller..?
Det sägs lite olika överallt. Det sägs att New York inte kommer drabbas lika hårt som Washington.
Vad vet jag!? Vad ska jag tro?
Kommer jag sitta här på mitt rum för det är snö ända upp till fönstret eller kommer jag kunna ta tåget till Andrew imorgon?

Spänningen är olidlig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe.. hade ju inte jätte många bilder på er två tillsammans :(



Kramar

2010-02-06 @ 00:25:01
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0