Strumpmysteriet

Jag höll på att bli tokig för jag hittade bara 3 par strumpor här i lådorna.
Det borde minst finnas 20 eftersom jag packade ner tokmånga & bad mamma & pappa att köpa två stora paket när dom kom & hälsade på.
(Ja, det finns strumpor här. Men inte mina favvisar..)
Iallafall. Igår när jag rensade överallt så hittade jag 8 par.
Och det lustiga är att alla var på samma ställe.
Nämligen i väskan som jag släpar på till Andrew varje helg.
Det roliga är, att jag har nästintill alla mina kläder där + massa strumpor.
Så varför släpar jag runt på 8 par i min väska?
Jag hittade också 5 oanvända trosor, 18 halstabletter, 5 paket näsdukar & mycket mer konstigt..
Väskan är nu väldigt mycket lättare.
Borde kanske ta mig en rensning lite oftare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0