Court date Nr 2

Har helt glömt bort att berätta att på fredag ska jag ju till rätten igen.
Fortfarande handlar det om min skolbuss-incident.
Usch vad jag blir trött på det där.
Tar bara en jäkla massa ledig tid & energi från mig.
Hade helst bara betalat den där bötern & sluppit sitta i det där hemska huset med alla brottslingar.
Jag tyckte faktiskt att det var otäckt.
Och på fredag ska jag kanske dit själv.. Utan advokat.
Han var dock väldigt snäll som bara gav oss en räkning på 200 dollar istället för 500.
Tack tack snälla skelögda gubbe.

Nej nu ska jag inte tänka på det mer för det gör mig bara nervös.
Tänkt om jag måste gå till rättegång.
Uäääh... För ett litet fjantmisstag.
Gud vad jag ångrar att jag åkte till parken den där dagen.

Kommentarer
Postat av: mammi

Det är ingen idé att ångra, gjort är gjort! Fatta vilken erfarenhet du kommer att ha :) Värre saker har hänt i ditt liv! Bra att tänka så ibland. HAN är med dej, det vet du! Det som inte dödar, härdar!

Kloka mamma

2010-01-20 @ 21:40:15
Postat av: Ellan

Jag vill oxå veta!!!! Jag har ju varit så inne i min uppsats att jag missat allt! Tell me!



Kramar

Elin

2010-01-21 @ 01:01:23
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0