Back on track

Det känns väldigt bra idag.
Åkte tidigt från New York imorse & har nu jobbat klart för dagen.
Dags att ta en tur med vovven & sen är måndagen över.
Denna veckan kommer jag ta helg på fredag.
Åh vad skönt det ska bli.
Känns så väldigt mycket enklare att lämna Andrew på måndag morgon & komma tillbaka fredag kväll.
Det gör mig genast mer pigg & glad.

Har någon slags inre stress just nu förövrigt & det är inte bra.
Måste försöka sluta tänka så mycket. Sluta analysera.
Framförallt bli bättre på att säga vad jag tycker & tänker. Vad jag känner. Vara ärlig & rak.
Sluta hålla tankar för mig själv för att sedan få känslosammanbrott när jag pratar med mammi & papps.
(Återigen, Tack för att ni finns & lyssnar.)

Ibland är det inte lätt. Men idag känns det som sagt bra.
Riktigt bra.
Och vet ni vad!?
Magen är tillbaka i sitt vanliga, hungriga skick!
Mat mat mat maaaaaaaaaat.


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra inställning Jenny! Härligt att höra att din mage är tillbaka :)



Va roligt det såg ut på rangers matchen - visst är det en häftig känsla man får?



Kram

2010-01-19 @ 01:29:29
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Vi finns alltid för dig och dina syskon !

Ät inte för mycket stark och konstig mat nu (ditt lilla matvrak )

Kramar i massor

Pappa

2010-01-19 @ 07:37:21
Postat av: Hanna

Gött å höra att du är tillbaka. Svulla påååååå!!!

Puss!!!

2010-01-19 @ 17:05:18
URL: http://hannuen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0