Jag vill hem

Ja.. altsa.. Jag vill hem, men jag alskar det jag gor har.
Eller, jag vill inte hem. Jag vill ha mitt liv med alla vanner & familj har.
Igar kvall var jag nara pa att krypa ur mitt eget skinn.
Ensamna fredagkvallar ar hemskt.
Och sa kommer det formodligen vara varje vecka eftersom jag inte hinner aka in & traffa mina vanner, eftersom jag maste jobba lordagmorgnar.
Och nej, jag har ingen lust att aka till high school-haken & supa skallen av mig med alla andra AuPairer, eller ga pa pizza party. Tyvarr.
Da ar jag hellre sjalv.

Tank vad skont det kan vara att skriva av sig ibland.
Vet inte om inlagget ar forstabart eller bara en massa svammel.

Hur som haver.
Nu ska jag njuta av min dag.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svammeltanten! Du fattar väl att vi önskar att vi hade ett liv där med dig också.

Ska sluta trakassera dig ....NEJ :)

2010-01-09 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0