Starkt jobbat

Mitt i lyckoruset över att mina kära kommer & hälsar på mig & denna dag som min mage mår prima eftersom jag ätit precis så tråkigt & nyttigt som min mage vill, kryper sig indianerna fram i vassen & jag MÅSTE ha choklad.
Jag MÅSTE.
Det är inget skämt.
Jag skulle liksom kunna göra vad fan som helst för att få lite choklad.
Tur då att jag har choklad som jag kan äta utan att behöva göra vad som helst?
NEJ DET ÄR INTE TUR!
(För jag skulle inte gjort vad som helst. Jag skulle bara suttit här & tyckt synd om mig själv & bloggat om det)
Ingen bra karaktär när det kommer till sötsaker på något sätt eller vis. 
Och  nu gör min mage sådär fruktansvärt ont igen.
Bra Jenny. Bra.


Kommentarer
Postat av: mammi

Nej Jenny!!!! Du får ju inte slarva sådär, skulle ha varit hos dej och hållt i dej så du inte ätit den där chokladen. Nu får du tygla dej!!!! Längtar tills vi hörs, kram mamma

2010-01-14 @ 12:37:12
Postat av: Emma

Mmmm Marabou! Ibland kan man bara inte motså frestelsen av choklad! ;)

2010-01-14 @ 17:27:33
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0