GOTT!

Ater just nu varldens godaste mat.
A (mamman i familjen jag jobbat for), lagade denna pastaratt till mig nar jag kom hit & nu har hon lart mig.
Den ar to die for.

Stek skivade baby portabella mushrooms (vet inte riktigt vad vi kallar dom pa svenska & orkar inte googla) i olivolja & krydda med salt & mycket svartpeppar.
Hall i nagon dl artor & stek i nagon minut.
Ta sedan upp det & lagg i en skal.
Hall i mer olivolja & stek kryddig italiensk korv.
Skinnet ska vara borttaget & den ska vara smulad till sma bitar.
Krydda med svartpeppar & stek tills det ar brynt.
Hall i svamp & artor & stek lite tillsammans.
Undertiden ska man koka pasta. Jag anvander fjarilar & dom ska vara riktigt al dente.
Sila pastan & hall over med lite pasta vatten i stekpannan med artor, korv & svamp.
Hall pa lite mer olivolja, svartpeppar & smulad parmesanost.
Lat allt gotta  ihop sig lite tills pastan ar fardig.

Servera sen med lite mer svartpeppar om det behovs & lite parmesanost pa toppen.
Sjukt gott!



Jag anvade inte artor idag eftersom Andrew inte fixar det utan tog haricoverts istallet som ar mer enkelt att pilla bort.
Haha!

Nu ska jag kolla pa Planet 51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0