Marathon?

Vi somnade innan 10 igar kvall. Haha.
Andrew var som en dod sill hela dagen (eller.. han ar fortfarande)
Mycket jobb & resor nu sa jag forstar honom dock.
Det tidiga sangaendet innebar saklart att Jenny var uppe med tuppen.
Tankte att en morgonpromenad skulle sitta fint innan det blir 40 grader ute igen, sa man far lite frisk luft.
Nar jag ar nastan halvvags borjar det branna lite fran solen.
Kollar tempen pa min iPhone & ser att det sjalvklart ar 34 redan.
Ughh..
Som tur ar lyckades jag hitta skugga & tog mig tillbaka utan att bli brand.
Nu ar det frulledags & morgonfilm.
Eller sa funderar jag pa att kora Twin Peaks marathon

Kommentarer
Postat av: mammi

Okej, här är det 12 grader och regn, hösten redan???

Brrrrr

2010-07-25 @ 18:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0