Aj aj aaaaaj

Idag ar det en san dar dag da jag bara vill ligga i soffan & gora ingenting.
Mitt huvud dunkar som bara den. Det var riktigt lage sen jag kande mig bakis.
Och jag drack bara ett par glas vin igar! Underligt.
Har atit en halv vattenmelon & snart druckit 5 koppar kaffe.
Det hjalper inte.
Forsokte mig pa en promenad forut, men jag fick skoskav & huvudvarken blev bara varre.
Vad bliiir det!?

Har precis fatt info fran mannen att idag ska vi ga pa bio & se en av hans "payback movies".
Jag ar skyldig honom nagra stycken eftersom han foljde med pa Sex and The City 2 som var sa hemskt dalig att jag skamdes.
Sa idag ska vi se "Splice" .
Yaay.
Can't wait..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ful klänning

2010-06-12 @ 12:24:40
Postat av: Stina

Hej Jennsan!!!



Nej jag ska ju inte fira midsommar i Battery Park. Hade varit roligt men jag är ute & reser då.. Ska göra 3 veckor av min resemånad så jag kommer troligtvis att vara i San Francisco på midsommar.



Hoppas allt är bra med dig & Andrew

Kramar & pusar

2010-06-12 @ 19:27:35
URL: http://365dagariusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0