Book Club

Liz är sambo med Andrews vän Eric här & hon har med ett par vänner startat en Book Club.
Jag, som älskar att läsa, har alltid velat vara med i en.
Det var ju sjukt mesigt att erkänna där hemma dock.
Inte så många som ville babbla böcker en kväll. Haha.
Men nu ska jag äntligen vara med i en!
Jag missade den första boken eftersom jag varit här i New Canaan under veckorna, men nästa bok ska jag vara med på.
Längtar!

Minns när jag var liten & bibblan hade "Läs 10 böcker under sommarlovet & få en gratis-bok". Jag älskade det!
Det sjuka var att jag bland annat läste "Moby Dick" & "Bismarck" (som handlade om andra världskriget & u-båtar..) i 5:an!
Men jag gillade det.
Och jag är glad att jag läst så mycket som jag gjort, för det är bildande & det är för mig världens bästa avslappning.
När jag har ro att läsa, då vet jag att jag verkligen mår bra.

Hoppas att jag finner min läs-ro igen inför uppkommande bok-klubbs-bok.


Kommentarer
Postat av: mammi

Så härligt att du har chansen att få göra det som du velat och vill, det är det som gör oss glada här hemma, fast helst vill vi ju ha dej här!

Kramoch skriv vilket datum dom kommer!!

2010-06-16 @ 12:22:23
Postat av: lotta

http://www.olzzon.com/gratis_sparaip.php



den där spårade jag med, annars googlar du bara "spåra ip adress" så finns det en massa länkar. ip numret på kommentarerna står precis bredvid det står "Denna kommentar är inte godkänd" precis under kommentaren dom skrivit.

SJUKT vad jag har ätit falukorv! Helt galet gott!!

Kram!

2010-06-16 @ 14:34:45
URL: http://whereisandrae.blogg.se/
Postat av: Fatima

Jag har också en bokklubb! Älskar att läsa. En av sakerna jag ser fram emot med att det är sommar och ledigt, då har ma tid att läääääsa! Kram från en läslus till en annan.



ps. Har du nåt bra boktips inför sommarn föresten? ds.

2010-06-16 @ 17:11:09
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0