Credd till alla mammor där ute!

Jag har skitkul med mina fisar & jag är inte hemsktsupermegatrött som man kanske skulle kunna tro.
Men det tar så mycket energi att hela tiden kolla efter 2 troll som alltid behöver något, vill göra något annat, tänker göra något man inte får, är hungriga.. Ja ni fattar.
Det är verkligen en utmaning. En väldigt rolig en & jag njuter av att få vara med prinsarna hela tiden.
Men jag kan inte låta bli att tänka på alla er mammor som gör detta dag ut, dag in & kommer göra det ända tills barnen är vuxna & skaffar eget. Eller.. inte ens då kan jag tänka mig att man slappnar av.
Jag är så imponerad av alla mammors ork, kraft & energi!
(Såklart även pappors om man är hemmapappa!)
Det är verkligen ett heltidsjobb. Bokstavligt! 24/7. Non-stop.
Men det är underbart.



Lilla ölglaset.
En av alla öl vi drack på vårat Beer Garden ett par helger sen.

Saknar min Andrew..

Kommentarer
Postat av: mammi

Jag viste det! En dag förstår ni hr man har "jobbat" fast man varit hemmafru och tagit hand om er, kul men som sagt, inte en ledig stund, men det är det värt.

Du är så duktig och kommer tå väl rustad när tiden är inne för er två.



Kram

2010-06-15 @ 07:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0