Då har jag börjat utmaningen

Nästan 9 hela dagar med mina 2 pluttipojkar ska jag ha.
Vilket kommer gå galant, det vet jag, men det är en stor prövning!

Det mest jobbiga kommer vara att sakna min Andrew..


Vem är du som skriver anonyma små-elaka kommentarer btw?
Det är lite underligt det där med bloggande, att vissa måste lägga in någon spydig kommentar & måste läsa trots att denne stör ihjäl sig på den som driver bloggen.
Märkligt.
Jag fattar inte riktigt varför. Och anonyma kommentarer känns så "fegt".
Det är vad jag tycker.

Kommentarer
Postat av: mammi

Creepy persons! Är det nån svensk? Missade dej förut, vi är rätt döa hela gänget fast Frida stackarn jobbar natt.

2010-06-12 @ 22:39:15
Postat av: Pappsen

Miffon finns ALLTID !

Fegisar som man inte ska ta notis om.

Släng inläggen direkt i svarta-arkivet ;-)

Du vet ju hur min telefonterror "kompis" höll på.

Nu är det lugnt på den fronten, han kanske är intagen !?

Pappa

2010-06-13 @ 11:01:12
Postat av: Fatima

Säkert någon avundsjuk person som inte har ett eget liv, utan måste störa sig på andras. Ignorera och sug i dig de positiva kommentarerna du får istället. KRAM

2010-06-13 @ 11:38:47
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: lotta

Det var nån som höll på så för mig ett tag med, riktigt tråkigt. Men du kan spåra IP adressen på internet utifall du vill veta vart den skriver ifrån :)

2010-06-14 @ 12:28:41
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0