Dagens tips!

Då ska vi se vad jag kan skrapa ihop för något intressant denna fredagsmorgon!

Ja, här sitter jag med mitt kaffe & massa vattenmelon (igen!)
Men ärligt. Finns det något bättre än massor med färsk vattenmelon på sommaren!?
Jag ska köpa ännu mer när jag åker till affären sen.
Det värsta är att man blir så inibängen akut-kissnödig när man kombinerar kaffe & melon.
Sjukligt kissnödig! Helt plötsligt bara.
Så jag rekommenderar INTE att gå på långpromenad direkt efter.
Dagens tips.

Strax ska jag skjutsa C till Camp.
Idag ska han gå första dagen med 3-åringar.
Kan inte fatta att han blivit så stor!
Han var ju inte ens 2 när jag började här!

Sen blir det som sagt en sväng till mataffären.
Ska bunkra upp lite för helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0