Gratis Glass!

Det hander alltid massa roliga, underliga, saker har & ofta missar man nagot riktigt bra, eftersom man inte kan hanga med att lasa allt.
Men nu ar jag helt med! Ben & Jerrys delar ut gratisglass over hela New York i hela 6 VECKOR.
Man foljer dom pa Twitter for att se vart dagens destination ar.
Tyvarr ar jag inte kry alls for att aka in & fa mig en svalkande smakbit idag.
Men alla ni som ar i New York, eler kommer att besoka har inom 6 veckor, kolla upp vart dom ar & fa er en gratis glass!

Kommentarer
Postat av: Helajna

im up for it!

nästa gång jag kommer in, ska vi gå på ben&jerry-skattjakt? :D

2010-06-29 @ 18:46:01
Postat av: Jenny

Jajajaaaaa!! :)

2010-06-30 @ 00:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0