Groupon

Något jag älskar med New York är deras "Groupons" & "Todays Deal".
Man signar helt enkelt upp sig för ett dagligt erbjudande & varje dag får man ett nytt i mailen.
Man har en dag på sig att köpa dagens deal om man vill ha den, annars skippar man den bara.
Det är allt från massager, guidade turer runt om New York, vinprovningar, paintball, olika träningsformer & såklart min favorit; restauranger.
Det är minst 50% man tjänar om man köper en "deal".
Ibland är det mer, vilket gillas starkt!
Idag är det en deal att om jag köper denna slags kupong för 20 dollar, får jag 40 dollar att äta för, när jag visar kupongen.
Man har ett år på sig att använda kupongen från köptillfället.
Jag älskar detta & tycker det är ett perfekt tillfälle att testa ny mat & nya ställen.
När det är en restaurang på dagens deal så googlar jag alltid stället för att kolla recensioner (gör alltid det på restaurangerna här!) & är dom bra, så köper jag dealen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0