Lediga dagar

Alskling ar antligen hemma!
Ah vad underbart!
Fast han ar ju pa jobbet igen saklart, men han ar iallafall i New York & kommer hem ikvall.
Det ar det mest underbara med att bo tillsammans.
Att inte se varandra pa hela dagen & sen ses pa kvallen. Kura ihop i soffan, ata middag.
Ja, ni vet.
Langtar redan.
Herreguuuuud vad jag ar kar & fjantig.
Underbart ar det!

Ja, vad har jag pysslat med i dessa dagar da?
Jag har shoppat (saklart!), varit pa IKEA, inhandlat saker till inflyttningsfest pa lordag, lite saker till midsommarfirandet i Battery Park imorgon, tagit promenader, sovit middag, lagat mat, stadat, vilat.
Ah, jag har tagit det sa lugnt. Gjort precis vad jag vill.
Laddat batterierna.
Looovely!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta pa.
En promenad ska jag ta. Det vet jag.



Ja, sadana har saker kan man hitta nar man ar ute & vandrar..
Det ar en stor gorilla som spelar gitarr vid ett skrivbord & en uppstoppad spindelmannen i mannisko-size.
Weird!!

Kommentarer
Postat av: Ida B

Jag kommenterar oftast när du är "kär och fjantig" Vet hur underbart det är så jag tycker det är mysigt att läsa om det. :D

2010-06-24 @ 16:16:12
Postat av: Jenny

Ah vad sot du ar Ida! :)

Ja vi kan vara fjantkara tillsammans du & jag!

Underbart ar vad det ar!

Puss pa dig skrutt.

2010-06-24 @ 16:27:29
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0