Phew!

Vilken dag!
Jag säger inget mer.. Jag är tröött!
Ska krypa ner i sängen & kolla lite TV tror jag. (Kors i taket!)
Helt ärligt så tycker jag att alla serier & annat är sjukt ointressant!
Jag blir dödsuttråkad av att zappa & försöka hitta något vettigt.
Family Guy kan jag kolla på & några komedi-serier.
Men allt annat. Neeeej tack!
Andrew älskar tv:n. Vi har MÅNGA kanaler.
Jag blir tokig för det är så många att när jag bläddrar lite i en reklampaus, hittar jag inte tillbaka.
Nog om mina tv-bekymmer! Haha.

Jag tror jag ska göra ett litet försök att kika nu.
Kaaaaaanske..
Ska läsa ett par bloggar först & plocka iordning mina kläder i rummet.
Har inte varit här uppe på hela dagen förutom när jag bytte om en snabbis.
Längtar till imorgon då jag ska gå på morgonpromenad för den andra barnflickan kommer en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0