Svenska kyrkan

Jag har gjort en enda vettig sak idag.
Namligen lamnat in en arbetsansokan till Svenska Kyrkan har i NYC.
Altsa. Jag ska inte jobba for kyrkan.
Men dom har en liten arbetsformedling dar som folk laser, sa jag lamnade in ett personligt brev som folk kan kika pa.
Man kan alltid hoppas.
Skrev aven ner nagra lediga jobb som finns har i krokarna.
Ett var svenska-larare till 2 barn, vardagskvallar. Jag vet att jag inte kan forsorja mig pa det, men det ar ju precis vad jag skulle vilja gora har!

Vi far se.
Nu ska jag lagga mig i soffan igen.
Borjar fa liggsar.

Kommentarer
Postat av: mammi

Du får nåt snart ska du se. Skype nån dag, jobbar mkt nu men det finns alltid tid för dej! Kram mamma

2010-06-30 @ 09:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0