Transportbekymmer

Nu har jag pratat med mammisen på telefon en sväng.
Skööönt!
Har det lite jobbigt med att sakna er alla där hemma just nu.
Eller.. Jag saknar er alltid, men just nu är det sådär extra jobbigt igen.
Jaja..

Vad händer idag då?
Jo, min underbara C har blivit stor pojke & varit på Summer Camp helt själv i 2 timmar.
Skruttungen. Åh vad stolt jag var när han hade ryggsäcken på imorse.

Annars sitter jag mest & försöker klura ut hur jag ska ta mig hem på fredag.
Jag kan inte ta bilen till tåget för den kan inte stå där på måndag.
Tåget från New Canaan går inte förrän runt halv åtta & det tåget tar EVIGHETER.
Och jag kan inte betala taxiresor hela tiden..
Ughh..
Detta är så sjukt jobbigt. Tågresorna & tider osv..
Har nog lagt ut flera tusen på detta..
Funderar på att hyra bil & köra hem istället.
Struntar i hur dyrt det är.
Vill hem & äta middag med min man.

Kommentarer
Postat av: Eskilinga

Enjoy your website very much. Good job!

2011-03-31 @ 15:30:00
URL: http://eskilinga.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0